25.08.2011

Tocanita de ciuperci cu pui

Astazi am pregatit o tocanita de ciuperci simpla,rapida si foarte foarte gustoasa.Noi am savurat-o alaturi de pulpe de pui la cuptor.Imi plac foarte mult ciupercile si le pregatesc ori de cate ori am ocazia.
Avem nevoie de: 
- 1 kg ciuperci proaspete
- 300 ml suc de rosii
- 1 ceapa mare
- 100 gr unt
- 4-5 catei de usturoi
- 2-3 pulpe pui
-1 legatura patrunjel verde
- sare
Pentru pulpele de pui,le pregatim dupa reteta de aici.Curatam ciupercile le spalam le scurgem de apa si le taiem in felii subtiri.
Ceapa o taiem marunt si o punem la calit in 100 gr unt.
Dupa 3-4 minute de calire adaugam si ciupercile taiate.
Le lasam la foc mic pana se inmoaie ciupercile apoi punem si sucul de rosii,cateii de usturoi si potrivim de sare.
Adaugam o cana de apa si mai lasam sa fiarba 10-15 minute.Pentru un sos mai gros separat amestecam o lingura de faina cu lapte cat cuprinde si il adaugam in tocanita amestecand continuu.O servim alaturi de pulpe de pui la cuptor sau asa simpla.
Este o tocanita foarte delicioasa!(eu am mancat doua portii )  :) ..... :D 
Pofta buna!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *