10.04.2012

Briose cu fructe






Briosele sunt preferatele copiilor,iar pentru ca si-au dorit ceva dulce m-am gandit sa incerc si aceasta reteta pe care o am dintr-o revista.Sunt minunate... delicioase!Sau mancat atat de repede de parca nici n-as fi facut nimic!!! 
Delicioasee!!!

Avem nevoie de:
- 2 plicuri praf de budinca vanilie
- 190 gr amidon de porumb
- 1/2 plic praf de copt
- 3 oua
- coaja rasa de la o lamaie
- 1 plic zahar vanilat
- 200 gr zahar pudra
- 250 ml ulei
- 250 gr fructe de padure congelate
Se amesteca praful de budinca,amidonul si praf de copt.Galbenusurile le amestecam cu coaja de lamaie,apoi se adauga zahar vanilat si se bate.
Turnam in fir subtire si uleiul amestecand.
Amestecul de budinca se incorporeaza in compozitia de galbenusuri.
Se inglobeaza albusul batut separat lingura cu lingura.
Se ung formele de hartie sau silicon (eu am pus din amandoua) si se asaza cate putin aluat apoi se pun fructele congelate dupa care mai adaugam inca putin aluat deasupra fructelor.
Se dau briosele la cuptor pentru 25-30 minute.
 Se lasa sa se racoreasca apoi se servesc pudrate cu zahar.
Delicioaseee!!!!

4 comentarii:

  1. Bune briosele tale, am sa ma servesc cu vreo doua! Sarbatori fericite! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Serveste-te draga mea ca sunt tare bune!Mersi asemenea iti doresc si eu "Sarbatori fericite".Pup!

    RăspundețiȘtergere


Formular de contact

Nume

E-mail *

Mesaj *